Edellisen kuukauden Polar Spot laskutushinta 4,599 snt/kWh
Sivukartta
Lapin Energianeuvonta
Kilpailut
online.png

Asiakaspolar ja tiedotteet

  • 7.3.2017 16:26

    Sähköautot yleistyvät liikenteessä myös Lapissa. On vain ajan kysymys, milloin pohjoisen teillä sattuu ensimmäinen liikenneonnettomuus, jossa sähköauto on osallisena. Pelastajat varautuvat jo tähän tilanteeseen harjoituksissaan. Alakemijoen VPK harjoitteli Napapiirin Energia ja Vesi Oy:n sähköauton avulla pelastustoimia.

  • 27.2.2017 9:00

    Edellisen Asiakaspolar lehden 4/2016 parhaaksi jutuksi äänestettiin Lokan Tekojärven merikotkat.

  • 24.2.2017 12:56

    Sähkösopimuksia on monenlaisia, eikä aina ole helppoa päättää mikä olisi se järkevin ja mieluisin juuri meille. Toinen arvostaa pitkää ja tasaista hintaa, toinen haluaa ottaa pientä riskiä ja elää hetkessä. Kolmas ei halua kumpaakaan vaan valitsee niiden välistä. Me kokosimme yhteen kaikki Energiapolarin sähkösopimusten ominaisuudet.

  • 24.2.2017 10:18

    Kotitalous voi tuottaa sähköä omaan käyttöönsä ja myydä ylituotannon sähkönmyyntiyhtiölle. Mutta kuinka kannattavaa se on?

  • 24.2.2017 9:39

    Lapin vesistöissä pilkittäessä saaliiksi tulee vain ruokakaloja. Olipa koukussa rautu tai hauki, kummastakin voi saada aikaan herkullisen aterian oikeilla valmistusmenetelmillä.

  • 24.2.2017 9:14

    Sodankyläläinen kultaseppämestari Seppo Penttinen uskoo, että Suomen 100-vuotisjuhlavuosi innostaa myös maamme korusuunnittelijoita ja korujen ostajia. – Ainutlaatuinen kansallisromanttinen aarteemme on upea luontomme. Koruissa arvostetaan kotimaista designia ja laatua.

  • 24.2.2017 9:09

  • 24.2.2017 9:04

    Pyrimme kehittämään palveluitamme koko ajan vastaamaan asiakkaidemme tarpeita paremmin.

  • 24.2.2017 9:01

    Haluamme olla mukana 100% suomalaisena ja lappilaisena yhtiönä kunnioittamassa Suomen historiaa.

  • 24.2.2017 8:44

  • 24.2.2017 8:26

    Seuraamme jatkuvasti asiakaspalvelumme laatua ja viime vuoden tulosten mukaan asiakkaamme ovat hyvin tyytyväisiä asiakaspalveluumme. Kokonaisuudessaan asteikolla yhdestä seitsemään asiakaspalvelumme saa arvosanan 6,61. Paljon kiitoksia kaikille palautetta antaneille asiakkaillemme.

  • 24.2.2017 8:26

    Seuraamme jatkuvasti asiakaspalvelumme laatua ja viime vuoden tulosten mukaan asiakkaamme ovat hyvin tyytyväisiä asiakaspalveluumme. Kokonaisuudessaan asteikolla yhdestä seitsemään asiakaspalvelumme saa arvosanan 6,61. Paljon kiitoksia kaikille palautetta antaneille asiakkaillemme.

  • 23.2.2017 10:25

    Hampaat pitäisi harjata ainakin kahdesti päivässä. Sähköhammasharjalla se onnistuu kätevästi. Lisäksi hammasvälit pitäisi puhdistaa päivittäin erikseen. Säännöllisen ateriarytmin puuttuminen näkyy välipalasyömisinä, jolloin hampaat altistuvat yhä uudelleen ja uudelleen happohyökkäyksille.

  • 23.2.2017 8:52

    Oral toi vuosi sitten markkinoille uuden sähköhammasharjan, joka opettaa sinua harjaamaan oikein ja valvoo, että olet puhdistanut kaikki hampaat. Voit seurata onnistumistasi matkapuhelimeen ladattavasta sovelluksesta ja varmistua, että hampaasi tulevat pestyä mahdollisimman hyvin.

  • 22.2.2017 13:15

    Digitalisaation myötä kodinkoneet muuttuvat nyt nettikäyttöisiksi. Matkalla digiyhteiskuntaan on vain iso mutka matkassa – kodinkoneiden heikko tietoturva.

#energiapolar - edullinen sähkösopimus kaikkialle Suomeen

Energiapolar on ainoa lappilainen sähkönmyyjä. Meiltä saat edullisen sähkösopimuksen ja luotettavaa sähkökaupan kumppanuutta kaikkialle Suomeen.

Tule meille, hoidamme puolestasi kaikki sähkönmyyjän vaihtoon liittyvät asiat. Olemme sähkömarkkinoiden asiantuntijoita ja osaamme vastata kaikkiin sähkön hintaa ja kilpailuttamista koskeviin kysymyksiisi.

Energiansäästö ja ympäristöystävälliset sähkösopimukset ovat meille tärkeitä. Siksi saat aina ilmaiseksi asiantuntevaa energianeuvontaa. Tunnin tarkkuudella hinnoiteltava pörssisähkö on mitä parhain tapa ryhtyä säästämään sähkölaskussa.

Meille on tärkeää, että sinä olet tyytyväinen!